fredag 3 augusti 2007

De som inte håller med har fel och är helt sjuka i huvudet.

Jag säger det bara en gång sa en chef till mig en gång i världen. De som känner mig lite grann vet att jag inte är så snål, jag säger samma sak många gånger.
Och som jag har tjatat om HBOs nya serie "John From Cincinnati"!

Läs om det här era trögskallar:
http://www.hbo.com/johnfromcincinnati/

Det är smutsigt, eländigt och jävligt kul. Och det säger jag som en objektiv sanning!
De som inte håller med har fel och är helt sjuka i huvudet.

Min lägenhet visas och ska förhoppningsvis säljas för löjligt mycket pengar den närmsta veckan.
– Latte eller cappuccino kanske skulle passa i sovrummet, eller vad tror du Krister.
– Hmm, ingår det hundskall och fyllevrål?

Vi drar till Barcelona på tisdag och fiser några dagar, sen vidare till Mallis för mer prutt och rap. Målet med resan är att få så jämn solbränna som möjligt, annars tar jag livet av mig med min slöa brödkniv. Hemma ska det ju bli svinbra väder, men skönt att lämna sängvätarcity ett tag.

Er tillgivne
Mjölbys egen Don Quixote

Inga kommentarer: