tisdag 18 september 2007

Trevliga människor ska dö!

En före detta kompis pappa var på fest med sin fru hos deras närmsta vänner,
ett sällskap på sådär en åtta personener. Mitt i middagen knackade han lite lätt med kniven på vinglaset och sa att han tyckte att han att alla där var så väldigt trevliga allihopa. Han tillade även att trevliga människor var det värsta han visste och lämnade festen och sin fru sittandes kvar där bland deras bästa vänner.
Jag har tänkt mycket på det där, vilken elek idiot han var. Men det värsta är jag mer och mer börjar förstå honom.
Finns det något värre än trevliga människor?
Alla som förstår och ler så där naturligt.
Jag tror inte att motsatsen hade vade varit att föredra men varför måste alla vara såååååååå trevliga.

Överdrivet trevliga hälsningar
Malou Von Sievers

1 kommentar:

Hjortfot sa...

Malou, är du upp för en dejt? Vi kanske har en del gemensamt.

Puss och kram
/Mio min Mio